Tjooosan.

Igår var det sista april. Planerat att gå på basket och va med Tobias. Tobias dissade mig och gick på fest istället, ska sura några dagar till på han över det! Blev att jag gick på basket och åkte sedan på fest hos Frengen med några ur klassen m.m. Där var det rätt mycket folk som hade grillat oså, full fart. Sedan åkte vi in till stan, gick på stadshuset. Sjukt mycket folk och trängsel. Träffade Abdul som tur var och vi dansade mest hela tiden. Var inte en jättekul kväll, beror väl mest på att man var nykter! Haha. Åkte hem halv 3.

Idag åkte jag till My klockan 2, vi tog en promenad i 2 timmar i skogen med Bosse. Skulle testa en ny stig som My hittat, men när vi vek av från stigen hamnade vi i snårskogen, fick bära Bosse för att det var så högt gräs.

Ikväll ska jag på Rockweekend med Sagan m.fl. Kan bli spännande. Ska göra mig i ordning nu (:

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, pussii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0