Morsning korsning.

Puuuu vad jag är trött, vet inte varför...kanske för att jag drömt om skalbaggar!

Sov hos min käre vän Tobias inatt, på kvällen åt vi våfflor och kollade på film, göööött. Sen sov vi. Det är så skönt att det bara tar typ 10 minuter att gå till skolan därifrån! Tänk om man bodde så nära (:

Gick lite tidigare till skolan än jag var tvungen.. Börjar 10.40 med Internationell ekonomi, dötråkigt! Sen har jag svenska och matte. Slutar 16.30.

Klockan 12 idag firar man Dragons på torget som tog SM-guld igår!! Funderar på att gå och kika.



Efter skolan är det bara plugga natur som gäller, ska lära mig alla stora ben och muskler i kroppen, vilket är MÅNGA! Var rätt duktig igår faktist som läste lite filosofi och natur. Måste träna lite också, går nog ut en sväng och joggar! (:

Vad ska ni göra idag??

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0