Helgen.

Hej på er!

Helgen har vart grym. I fredags tog jag och My en lång promenad i skogen, gick vilse men vi tog oss ut iaf. Sen gjorde jag mig iordning för Rockweekend. Sagan bjöd mig, riktigt snällt. Och det var riktigt bra bara man hade lite alkohol i sig. Vi lyssnade på Dia Psalma och Mustach. Sen åkte vi ner till stan på stadshuset. Där var det riktigt skoj, dansade och tjoade. Träffade massa trevligt folk.

På lördagen åkte jag hem till My. Vi tog en promenad igen och tappade bort oss i skogen! Haha. Sen tog vi det bara lugnt, drack en mojito i solen, lagade tacos, drack vin, spelade kort och kollade på Robinsson. På kvällen/natten kom pappa och Britta hem.

På söndagen åkte jag hem till Alnö och städade lägenheten, blev upphämtade av Britta och My sedan. Kollade på hockey och grillade, dögott! Sen åkte jag till D, vi kikade på film, Changeling. Riktigt bra film!

Idag har jag haft 2 lektioner, sen åkte jag hem och somnade i soffan, sov till 20.45. Ska bli skönt att sova igen faktist. Skulle kunna sova några dagar i sträck känns det som.

Ha det fint gott folk. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0