Duktig!

Känner mig faktist lite duktig idag, hihi (: Jag har pluggat hemma, helt otroligt! Har gjort affärsjuridik och filosofi. Sen har jag joggat en sväng med mamsen också, mycket skönt, känner att man får lite energi!

Sov hos D inatt, el sov och sov... var la uppe till 4 kanske? Rubbat på dygnsrythmen, kanske därför jag är så trött jämt, för att jag inte gått och lagt mig när jag brukar? Var en mysig kväll, vi spelade tv-spel :D Nåt boxningsspel och pacman, haha. Pacman är så otroligt kul och man vill bara spela mer och mer!
Imorse fick jag skjuts ner på staden, fikade med Jenny och Andrea på stadshuset. Sen gick jag och Jenny upp till skolan och pluggade lite Internationell ekonomi. Sen hade jag matte, har Nationella prov i matte C på fredag.

Nu ska jag plugga natur och lära mig lite muskler i kroppen, har förhör på det tomorrow!

Godnatt sötisar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0