Beachvolley in the rain.

Hell yeah!

Första beahträningen ikväll, var grymt kul! Vi var 8, spelade i 2 h. Vart rätt bra spel i slutet! Bestämt att vi ska försöka spela nåt i helgen ute på tranviken, wiiiie ((; Slängde mig som fan, fick en liten öknen i trosorna, men det får man räkna med ;P



Annars är jag grymt stressad inför naturprovet på onsdag, då jag läser men det fastnar liksom inte. Som att jag läser och samtidigt tänker på annat. Eller så är det helt enkelt för svårt för min lilla blonda hjärna. Väntar bara på att det ska börja växa blonda hårstrån från mitt huvud... Har på senaste tiden fått höra att jag är väldigt blond, hah!

Ska läsa lite till innan jag somnar in, om jag orkar...hmm.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0