Underbar dag!

Ja helt fantastisk! Hihi.

Började med en skön, lång, pigg morgon. Såg att det skulle bli fint väder idag igen (: Hade natur första lektionen, jag, Jenny, Johanna och Sandra skrev klar våran sammanfattning till naturen, eller den är nästan klar! Sen gick vi på Barista och fikade och kollade igenom naturen oså, sen kom Emma, Elin och Tove och vi gick till Waynes och åt lunch, riktigt trevligt (: Sen hade jag affärsjuridik, sen slutade jag 14.30. När jag var på väg ut ur skolan stod det några killar i en ring, precis som på Oscar! Och de dansade, helt sjukt coolt, haha, och jag fick en inbjudan av dem till Danceworld!!! (((: Dom skrek efter mig att deras telefonnummer stod på baksidan, haha, men det är ju sånt man får räkna med när man är populär, hahahahahah, elle?? Sen gick jag och njöt av solen påväg hem.

När jag kom hem tog jag och mamma en promenad, underbart! Nu funderar jag på att åka till pappa och sova där, blir lättare eftersom jag och Mysan ska ut imorn. Så kan jag ta med all packning. Måste läsa ett häfte som vi fått till svenska nationellaprovet också. Huu...

Ha en fin kväll! Puss ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0