Torsdag.

Vart hela dagen hos Linnea, tog 12-bussen dit, vi åt lunch, tog en lite promenad, åt middag, pratade massa skit (: m.m m.m. Riktigt trevligt, vi ses ju inte så ofta nu för tiden, men det ska det bli ändring på.

20.00 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till biografen och såg Män som hatar kvinnor. Den var kanske hur bra som hellst, och hur hemsk som hellst. Vid två scener var jag tvungen att blunda, (inte ofta jag behöver göra det)! Otroligt vidriga scener. Kan säga att jag är avskräckt från män och vill inte komma i närheten av dem den närmaste tiden, haha, (skämta!)

Imorgon bär det av på äventyr, åker 12.15 från Nytorget! Ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort, vilket jag inte är bäst på .. hmm.

Godkväll och godnatt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0