Tjosan.

Wazz up??

Dålig uppdatering... hmmm, har inte haft någon lust att skriva. Men kan väl berätta lite om min helg...

Fredag.
Var hos pappa på kvällen, vi grillade (: Drack lite, spelade lite kort, fyrmanstvist, vilket jag och Britta segrade i! Hihi. Sen åkte jag och My in till stan vid 23-tiden till stadshuset där det var klubb Alexis, heterovänlig gayklubb typ haha, var riktigt skoj iaf, vi dansade hela kvällen med Abdul, han är så sjuuuukt bra på att dansa. Vi blev också bjuden på rosévin, såg en massa bögar (visste inte att det fanns så många bögar i denna stad). Det blev en perfekt kväll iaf! Vi tog 03.15-bussen hem.

Lördag.
Jag och Vicky satt i sekitariatet på en kvalmatch för herrarna i vollyboll. Blev en riktigt spännande match och dom vann tillslut med 3-2 (: Vicky är så himlans rolig, satt mest och skrattade hela tiden! Hon hade satt namn på alla spelarna och berättade en massa skvaller haha. Sen blev det ju faktist lite roligare av att en viss heeet kille spelar i laget, och jag hoppas att ingen i laget läser det här hahahaha, då skäms jag. Men det gjorde hela matchen lite roligare att se på iaf. Hihi. Sen kom mamsen och hämtade mig, jag solade en sväng i vårt söta solarium. Sen åkte jag till pappa lite senare. Mamma följde med in och åt, spagetti och köttfärssås. Sen såg vi på Robinsson. Sen fick jag göra mig iordning lite snabbt, klockan bara sprang iväg ju. Vi tog 23-bussen, när vi kom ner till staden var jag så kissnödig att vi gick till Irish en sväng å kissa haha, sen gick vi igen. Gick på O´Learys, var inte många där men vi ställde oss på dansgolvet direkt, hihi, har blivit vår specialitet nu. Sen träffade vi Hägga, Patrik, André (Daniels bror, hoppas jag inte skrev fel nu haha) och några fler. Var kul att höra massa skvaller av André iaf mohahahaha, du har en trevlig bror Daniel! (; Sen kom Abdul dit, och vi shakade some ass you know (; Senare kom ju alla sundsvall fans dit igen. Satt mest och pratade med Daniel, och mina goa kusier förstås! Vart en rätt bra kväll. Grät mig själv till sömns, vet inte varför, eller jo det vet jag... men det kanske kan vara bra att få allt ur sig ibland?

Söndag.
Gjorde jag absolut ingenting, gick runt som ett spöke typ.

Today.
Låång skoldag, har kollat min blodgrupp på naturen, man kan väl inte lita till hundra på resultatet, men jag har nog A+, som en vanlig svensson alltså. Är riktigt mycket i skolan just nu, stressigt som fan. Ska försöka hålla ut.. huu.

Ska försöka att plugga lite ikväll, men det blir nog inte av. Jaja, ha en trevlig kväll! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0