Ojojoj

Tjenis (:

Ojojoj vad allt är jobbigt nu hahaha, somnade i soffan igår, vaknade nån gång mitt i natten och gick och lade mig i min säng och somnade om. Mamma väckte mig 07.30, 10 minuter innan min buss gick! Hade helt glömt bort att jag skulle till skolan och att ställa klockan ... Men jag hann till bussen iaf.

Först hade vi labb på naturen, labbade lite med enzymer och stärkelse. Sen hade vi ett teoripass i natur. Men jag fick ingen dator så jag fick åka hem och plugga (: Inte för att jag har gjort nåt än... men det är en annan sak. Hihi. Ska fan ta tag i pluggandet igen, men jag känner mig inte riktigt motiverad, nån som vet hur man blir det?! (:

Helgen har iaf vart blä. Önskar att jag stannade hemma, skulle ha vart skönare att sova sig igenom helgen, så kanske man skulle ha kommit ihåg skolan! Men vi fick silver, väldigt oväntat, men jag fick inte spela någonting, inte ens en boll! Så det sög rätt hårt. Ni kanske hör att jag är rätt less ...

Ska försöka ta mig i kragen och få nåt gjort! Hoppas ni får en trevlig dag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0