Nytt liv (:

NU börjar mitt nya liv, haha, undra hur många gånger jag sagt så, men jag ska verkligen försöka satsa på det denna gång! Ett nytt och bra liv! Hihi.

Mitt nya liv går ut på: Inga killar (för ett tag iaf haha), bli snygg (typ träna och äta rätt?), satsa allt på skolan (ta studenten med alla MVG!). Ja jag ska må bra och njuta av livet helt enkelt, kan väl inte vara så svårt?? (:

Haha vad barnslig jag låter, men skitsamma, jag kör på det här nu, nån som vågar satsa på att det håller i en vecka?? Hihi.

Nä nu ska jag göra mig iordning för skolan, har en lektion idag, sen ska jag till tandläkarn! See yaa (;

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha. "inga killar" =p

2009-03-24 @ 11:32:44
URL: http://uppenbarligen.blogg.se/
Postat av: Rosagino

Alltså, du är rolig du. Ena dagen grinar du för du vill ha en kille som ska ge dig sin tid och nu världens u-sväng, till att inte vilja ha någon.

2009-03-24 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0