Mange Myt (;

Tjabba, what´s up?

Skönt uppvaknande idag när telefonen ringde haha. Men var bra att jag tog mig upp (: Har ätit en stor och god frukost och kollat på Tyrashow. Idag ska jag försöka få mycket gjort här hemma, och ikväll kommer My och Maria hit, vi ska ha en liten mysig middag!

Igårkväll åkte jag till Emil. Vi fikade lite, och skulle kolla på Australia som går på bio nu, men jag var så sjukt trött så jag somna när halva filmen hade gått, så då fick jag skjuts hem (: Jag som verkligen ville se den, men den verkade mest bara skumm det lilla som jag såg...

Har inte tid att sitta här och dega, ska röra på fläsket! Ha en bra dag (:


Mange Myt var på Oscar i fredags! Han är så sjukt cool (:
Hans låt, Fakebook. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack vännen! :D Hoppas allt är bra med dig med, vi får ta och försöka träffas något tycker jag! Krams

2009-03-15 @ 22:32:02
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0