Måndag.

Måndag, 2 mars.

Idag har jag bara slöat, har inte känt för att göra någonting alls. Jag har kollat på tv hela dagen, sett Sex and the city-filmen och Dirty dancing 2.

Om en timma ska jag iväg och träna, kommer bli tungt, huu. Vi ska ta lagfoto idag också, jag måste nog tyvärr orka sminka mig också för jag vill inte se ut som jag gjorde på förra bilden, haha! Var nog några dagar sen jag sminkade mig nu när jag tänker efter, kanske kan vara bra för hyn el nåt ...

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Jag vet att vi gjorde rätt som avslutade detta mellan oss, men varför känns det då så tungt? Egentligen vill jag bara ha dig tillbaka, ha dig hos mig just nu, känna dina armar runt om mig. Bara få känna dig nära en gång till ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0