Måndag.

Måndagar är skit. Speciellt den här måndagen. Huu..

Började med natur, okej den var rätt okej, för det var bara att sitta och lyssna på en redovisning om blodet. Sen gick jag och Jenny Charm och åt lunch, vilket inte var bra! Svullade i mig en varm macka och ångrade mig riktigt ordentligt efteråt. Också på grund av att jag inte har världens bästa ekonomi just nu, och mackan var verkligen dyr och inte värd pengarna! Sen hade jag internationell ekonomi, lyssnade på Birgittas genomgång..helt okej. Fick lite gjort iaf. Sen hade vi företagsekonomi, och jag lärde mig faktist rätt mycket där, det blev som en uppenbarelse liksom, hihi (:
Sen åkte jag hem, åt köttfärsbiffar, potatis och smörgåsgurka. Det måste nog vara min älsklingsrätt, iaf när mamma gör det ((: Och sen, som om jag inte hade ätit tillräckligt så gjorde jag chokladbollar! Huuuu, jag känner gravidmagen stå rätt ut nu. :( Jag måste fan skärpa på riktigt, men har verkligen ingen motivation alls, varken att plugga, äta nyttigt eller att motionera. Snälla kan nån hjälpa mig??? ;) Haha.

Har iaf lyckats plugga lite filosofi, har förhör på några glosor i moralfilosofi imorgon. Jaja, back to pluggandet.
Trevlig kväll på er (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0