Kul att jag har sånt bra stöd från mina "vänner" (;

Fina kommentarer om mitt nya liv! Hah! (;

Alltså Rosagino, det kanske var på grund av dig som jag ändrade mig! Bättre utan killar som bara gör en ledsen. Fattar inte hur du kan vara så okänslig.

Adam, tack för den... tror du inte att jag kommer klara av det eller ;P Hihi. (Tror inte jag heller)

Men som sagt, så ska jag vara utan killar, ska inte tänka på dom, ska inte ta i dom, men på en begränsad tid såklart, haha. Typ tills imorn? Nädåå ((:

Har haft en underbar dag hittills iaf, var hos tandläkaren, inga hål i tänderna! (: Ska försöka att plugga lite idag, läsa igenom svenskanationella-häftet och läsa på tills naturredovisningen på torsdag. Har en massa mer läxor också, men man kan ju inte hinna med allt. Ska träna lite också eftersom att jag missar volleybollen denna vecka. Sen åker jag eventuellt till Mysan och sover där. Vi får se, ha en fortsatt trevlig dag! (;


Bild från i somras, love you sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0