Helg.

Igår var jag i Gävle och spelade match mot Sätra. Vi vann med 3-1. Det var sista seriematchen, vi kom 4a i serien, av 8. Är väl halvnöjd ändå, det har vart roligt. På matchen kom mormor och min kusin Johan och hans tjej Emma och kollade. Var trevligt att träffa dom!

På kvällen åkte jag till Emil, vi kollade lite på film och pratade, sen slaggade jag där. Mamma kom och hämtade mig vid 2 tiden, vi åkte till pappa och bytte bil, vi lånade hans till Gävle eftersom mammas bara går att köra i 90km/h haha, om man kör fortare låter den skumt! Sen åkte vi hem, jag åt frukost kl halv 4 typ. Sen var jag så trött så jag sov nog 2 timmar i soffan. Sen fick jag lov att piggna till eftersom vi skulle äta. Vi åt kyckling och grönsaker i ugn, mumma!

Jag och Emil tänkte gå på bio ikväll, men han kommer hit istället. Vi ska ev kolla på bingolotto, men jag hittar inte vilken tid det var...nån som vet? Annars kollar vi väl på film el så.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0