Helg i Degerfors! Wiiie

Igår gjorde jag inte mycket, vilket har blivit en trend! Var ner och solade i källaren en sväng, var och handlade med mamma på Ica och lämnade samtidigt tillbaka filmen som vi hyrde i tisdags. Sen åt jag pekingsoppa medan mamma var på jobbet en sväng. Sen åkte vi till Maria och Anders sen skjutsade mamma mig till träningen.

Idag ska jag vara med Linnea hela dagen, åker dit klockan 12. Sen ska jag och mamma gå på 21-bion, vi ska se Män som hatar kvinnor.

Imorgon åker laget ner till Degerfors eller vad det heter, 6 timmars resa i minibuss, huu. Men kommer nog bli jättekul, ser verkligen fram emot det. Vi ska dit och spela final four! För de lag som kommer 1:a i division 1-serien. Kommer hem på söndag.

Nu ska jag fixa lite och göra mig klar! Ha en fin dag gott folk (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0