Äntligen fredag!

Så underbart med helg!

Har haft fullt upp i veckan så har inte hunnit skrivit så mycket. Igår träffade jag My efter skolan, vi gick och kikade lite på stan, tog en chokladboll på Waynes Coffee, och jag handlade lite skit. Vi tänkte gå och fynda på JC som har total utförsäljning men det var bara en enda stor kö inuti butiken så vi gick ut lika fort som vi kom in. Sen åkte vi hem till pappsen för min först GRILLNING! Förstår ni vad underbart gott! Sen åkte jag till sporthallen och kollade på basketen (: Var ett tag sen man kollade på Dragons faktist.

Idag hade jag svenskaredovisning, det gick helt okej. Jag blir ju dönervös av muntliga redovisningar men det går bättre och bättre (: Sen träffade jag Mysan på stan, vi köpte godis och solade. Träffade Dan också som är hemma i Sundsvall bara idag. Kul att se han, vi skulle eventuellt hitta på nåt ikväll men jag fick ju andra planer (:

Planer för tonight: Spela lite kort, dricka lite, mysa lite. Sen Oscar med My. Kommer bli awsome (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0