3/3

Tjooosan!

Har vart en slö dag igen, precis som jag vill ha mitt lov. Vill vila upp mig ordentligt! Denna dag var i princip lika som igår förutom att jag och mamsen var till Birsta en snabbis. Vi handlade lite mat, sen gick vi på Kell & Company för att köpa en nätverkssladd el vad det heter så att jag ska kunna använda internet till min bärbara på mitt rum. Men vi blev så förvirrade när vi var där inne, det fanns massa olika grejer att välja mellan, man kunde köpa en bärbar med typ ett USB-minne som man satte i datan, m.m. Det är inte så bråttom med internet så vi fixar det en annan dag (: Önskar man hade en karl som kunde fixa sånna grejor!

Nu är jag trött, så trött! Ska borsta gaddarna, sen hoppa i säng! Puss och godnatt (:


Längtar efter solen! 5½ vecka, sen Spanien! (;

Kommentarer
Postat av: My

Den bärbara nätverkssladden är till trådlöst nätverk, som jag har hemma hos pappa så det ska ni inte ha. Det enda ni behöver fundera över då ni ska köpa nätverkssladd är ju hur lång den ska va.. :)

Hoppas allt är bra! Puss

2009-03-04 @ 10:24:23
URL: http://mypymysan.blogg.se/
Postat av: Adam

En blå lång sladd är allt du behöver :P

2009-03-04 @ 17:43:21
URL: http://uppenbarligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0