Torsdag.

Tjabba! Läget med er?
Med mig är det sådär, inte direkt på topp just nu.

Efter skolan kom mamma och hämtade mig på stan, hann kika in på Bikbok en sväng. Hittade en skitsnygg skinnjacka för 600:- vilket är väldigt billigt. Det var precis den modellen som jag vill ha, ska kika närmare på den någon annan dag.
Jag och mamsen åkte till Birsta, gick först på Elgiganten och hämtade ut min inlämnade mobil som hade alla möjliga fel, hoppas den funkar bättre nu. Sen köpte vi en alla <3 dags-present åt Ingmari (moster) som tack för att hon klippte oss. Sen kom pappa och hämtade mig kl 16. Nu är jag hos han, de håller på att fixa mat i köket, taccos. Fy vad gott det ska bli.

Känner mig lite ledsen nu. Man bygger upp alldeles för många förväntningar på allt, och i slutänden blir man besviken. Det är väl det jag har gjort, och nu har jag väl insett sanningen. Känns väldigt jobbigt, för jag tycker om dig så mycket, kanske alldeles för mycket. Det kanske har gått för fort som du säger, men jag tycker det går för sakta. Vi kanske inte är ämnade för varandra, men jag hoppades ändå att det skulle lösa sig på något sätt. Nu vet jag inte längre...

Ha en mysig kväll gott folk! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0