Söndag kväll..

Söndagskvällar har jag aldrig gillat, för då är det snart måndag och en ny skolvecka börjar. Dessutom har jag ju naturprov imorn som jag inte riktigt ser fram emot, hihi. Jag vet inte om jag just förstår nånting av det heller. Ska försöka kliva upp lite tidigare imorn och läsa på lite! Kanske bäst man hoppar i säng snart!

Imorgon ska jag gå på bio med Emil och se, I taket lyser stjärnorna. Jag har läst den boken, och det är en av de bästa jag läst, får nästan lust att läsa den en gång till nu.

Nä nu ska jag in i duschen och sen sova, om jag inte orkar plugga lite till innan:) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag klagar väl aldrig ;) Lycka till med provet osv!

2009-02-01 @ 23:13:27
URL: http://uppenbarligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0