Ojoj.

Dålig uppdatering, ledsen.. Så hur är det med er?

Själv mår jag inge vidare om jag ska vara ärlig, känner mig lite nere. All stress i skolan som orsakat det tror jag + en del andra saker som hänt. Har varit sjukanmäld från skolan måndag och idag då, vilket inte är bra. Missar så otroligt mycket på bara två dagar. Ska försöka kämpa mig dit imorgon, men inte speciellt troligt då jag bara har legat i soffan och inte orkat röra mig, inte ens för att äta.

Kan berätta lite vad som hänt i helgen iaf.
I fredags blev jag bjuden till Emil på middag. Var underbart väder och vi grillade. Var perfekt! Hedde, John, m.m. var där och det var riktigt trevligt! Vi drack, sjöng, dansade...el det var kanske jag som stod för dansandet hihi. Första gången jag drack tequila, vilket jag starkt ångrar haha. Men annars en bra kväll, tack Emil!

I lördags var jag på vårmässan med mamma, mormor, Maria och Anders. Var inte mycket att se direkt... Såg på en kockduell mellan Sundsvall Hockey och Timrå IK haha, det blev lika. Men Sundsvall var såklart bäst!


Var Jon Palmebjörk och Niklas Johansson som tävlade, mot Moe och Svensson.

På eftermiddagen grillade vi hos Maria, gott! Sen åkte jag och Linnea till pappa och gjorde oss iordning. Vi var bjuden på förfest hos Kervan så vi tog bussen dit. Vi skulle av vid Östermalm-skylten så vi sa det till chaffören, han sa åt oss att gå av och pekade åt vilket håll vi skulle gå åt. Vi gick ditåt, hittade ingen skylt, vi gick åt andra hållet, men kom fram till att vi skulle lita på chaffören istället och vände om! Vart var den förbannade skylten, jo inte åt det hållet såklart, vi vände om igen och hittde den tillslut. Gissa om vi var arga och svettiga efteråt haha. Var trevligt på festen, kollade på Sverigematchen, de vann ju rätt rejält. Sen spelade vi lite ölspel m.m. Trevligt trevligt. Vi gick ner på stan, ingen aning om vad klockan var, provade Oscar, kom inte in där, provade Stadshuset, kom inte in där, provade O´Learys, kom inte in där. Vi gav upp. Tro det eller ej, vart en riktigt lyckad kväll ändå (:

Söndag var jag helt förstörd. Huu. Åkte till tågstationen med mormor, sen fick jag skjuts till Tobias. Vi kollade på film och åt föda, han var lika förstörd som mig (: hihi. 

Några bilder från i lördags.

                              


                      

Jaa, så ligger det till. Nu ska jag fortsätta att må dåligt, ha det! (; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0