Monday

Grattis Kurre (min katt) och Mandakini som fyller år idag, hihi.

Guuuu, så kul det var i lördags (: Åkte till stan och möttes upp av Ronssa och en till kille. Vi gick till en förferre typ vid IP. Där var det skojsigt, full fart med singstar! Massa trevliga mäniskor. Sen drog vi till Oscar, I love that place! Vi drack, dansade och hade skitkul. Gick till Olles en sväng också och kollade läget. Sen träffa jag Abdul på Oscar och vi shakade hela natten tills dom stängde. En perfekt kväll helt enkelt! (:

Men söndagen var värre haha, kan säga att det vart soffan mest hela dagen! Men lyckades faktist ta mig igenom några flyttlådor! Märkte också att en förkylning var på G.

Vaknade snorig och med ont i halsen idag. Det dunkar liksom i huvet. Men jag lyckades ta mig till skolan och dissikera ett hjärta från ett får haha. Alla tyckte att det var så äckligt, måste va nå fel på mig för jag tycker sånt där är spännande!

Jag borde plugga matte och svenska nu, men har verkligen ingen ork i kroppen. Men jag ska kämpa, huu.

Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0