Måndag.

Tjoo.

Vart en rätt skön dag, åkte till skolan 9.15 och hade natur. Sen lunchrast, träffade My på stan och vi gick å kikade lite. Hon hade din första praktikdag på sjukhuset (: Gick tillbaka till skolan och hade internationell ekonomi och företagsekonomi. Träffade My efter skolan också och vi gick på stan en sväng, hon köpte skor att jobba i, jag köpte en ansiktsmast hihi.

När jag kom hem åt jag mat, kassler, potatis och spenat. Nyttigt och bra... Sen tog jag och mamma en rätt lång promenad, det var skönt efteråt men jag är så sjukt otränad nu, Hemskt. Måste börja jogga igen!

Skrev lite på svenskatalet men det är långt ifrån klart, och jag har ingen aning om vad jag ska säga. Jag hatar tal! Huu. Det kommer gå åt skogen.

Har ätit lite frukt och kollat på tv på kvällen, och jag tänkte faktist gå och lägga mig nu, relativt tidigt.

Så godnatt, (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0