LillLördag.

Helluu.

Vart en strålande dag, riktigt varmt ute. Gick i tisha bara, och jag njöt! Hihi.



Tog mig till skolan idag, hade först Internationell Ekonomi, där vi ska jobba med ett fördjupningsarbete om ett land, jag valde Spanien. Sen hade jag matte, fick tillbaka provet, fick vg-. Rätt nöjd ändå. Slutade 16.30, så jag åt direkt när jag kom hem. Sen åkte jag och mamma på birsta en sväng igen, för att hämta en lånetelefon på Elgiganten. Men gissa vad, de har skickat med fel laddare, blir men less eller blir man! Sen tog vi en promenad och sedan har jag gjort en läxa i Företagsekonomi. Städat lite också. Fullt upp med andra ord.

 
Min studentklänning, GUD vad jag längtar!

Nu ska jag gå och lägga mig, sov så gott (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0