Jaoo..

Tjooolen!

Mitt nya liv gick åt hellvete, precis som man kunnat förutspå. Men that´s life, som Anders brukar säga haha. Igår hade jag bara företagsekonomi, el egentligen också affärsjuridik, men jag skolkade, fy skäms på mig. Var nog första el andra gången i hela min skolgång. Så jag tycker jag har rätt till det, tycker inte ni? Fast egentligen mådde jag inte så bra heller. Känns som att jag håller på att bli förkyld. Men men.
Jag och Jenny kom iaf till skolan kl 9.15, då vi trodde att vi skulle ha natur, men självklart är vår lärare sjuk och vi har hål. Bara vi som inte fick reda på det haha, då kände man sig lite dum. Men vi tog iaf en sväng på staden. Gick in på en skönhetssallong där Jenny hade ett presentkort för hon skulle boka tid. Och vi höll på att dö när hon som vi träffade där inne började prata! Asså en riktigt stockholmare med så mycket botox i ansiktet som man kan ha. Sjukt kul när hon började prata om en rengörande behandling som Jenny skulle få, hennes uttryck: Asså oh my god vad ren man känner sig efteråt! Ni förstår säkert inte hur kul det var men... hihi.

Sen när jag skulle gå till bussen fick en telefonförsäljare tag på mig fast jag tänkte springa förbi! Haha. Vi stod och prata hur länge som hellst och han var så söt, hihi. Tog samma buss som My hem. Vi spelade lite guitar hero också grillade vi på kvällen. Göttans. Idag åker pappa och Britta till Stockholm, för att sedan åka vidare till Spanien, Nuevo Portil imorgon. Och om en vecka åker jag och Wille, kommer bli så underbart!

Idag hade vi 2 lektioner, matte och filosofi. Slutade halv 12.. Har bara slappat i soffan sen dess och ätit choklad....jag jag vet att jag suger. Huu. Ingen motivation över huvud taget. Ge mig!

Ikväll kommer Maria och Anders hit och äter tacos. Se ska jag vara med Emil tror jag, kommer vara såhär otroligt trött som jag alltid är när jag är med honom. Haha, vettefan vad det beror på, vi måste pricka in tillfällena riktigt bra!

Nu ska jag slappa lite till, ha en trevlig fredag gott folk. Pussii <3

Kommentarer
Postat av: Adam

När ska du va med mig då? Va va va va va!!?!?! :(

2009-04-03 @ 17:46:03
URL: http://uppenbarligen.blogg.se/
Postat av: Adam

HAHAHA! Vadååå, det är inte MIN blogg, det är min och pirres blogg ju! Så det så! :D

Du gillar ju stora egon har jag hört så sluta klaga. pff...



Ja men självklart, jag är alltid på lite partaj! När kommer du hem då?

Och kalla mig inte lillskit, det sårar mina känslor :(

2009-04-03 @ 20:06:15
URL: http://uppenbarligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0