Spanien.

Och huu så tråkigt det är. Har haft en skön och lugn vecka i Spanien, har sola, ätit gott, umgåtts med familjen m.m. Men fast jag skulle koppla bort alla tankar på skolan så har jag tänkt på den varenda dag, och jag blir så stressad. Men har försökt att koppla av så mycket som det gått iaf och lite utvilad är man nog.

Har legat och pressat på ballkongen varje solig minut i princip, men inte har man blivit speciellt brun för det.
Det fanns inga affärer öppna i Nuevo Portil men vi åkte till Huelva en dag till ett stort shoppingmall men det var sjukt dyrt. Åkte till ett litet också, köpte skor, snygga sådana. Det var allt jag köpte där!



Alla restauranger öppnade vid 21 så då gick vi ut och åt på lite olika ställen. Sedan satt vi och spelade massa kort som vanligt (: Trevligt trevligt! 

Känns tungt att komma hem, har tre prov denna vecka som jag måste ta itu med + att jag måste skriva klart mitt svenskatal. Jag får ont i magen när jag tänker på det.

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0