Gött.

Helluu, wazz up?

Nu är svenskanationella-skrivningen avklarad! Satt i tre timmar, man fick sitta i fem timmar. Tyckte det gick rätt bra iaf.

Det är helt underbart väder ute för alla som inte märkt det, fattat inte varför jag sitter här inne... men jag tror jag ska försöka skriva lite på mitt tal. Huu. Detta kommer inte gå bra. Vad positiv jag käner mig hehe. Nästa vecka går vi ju bara måndag - onsdag. Jag har två apsvåra prov då i natur och matte. Kan säga att jag inte direkt längtar dit.

Och vilken träningsverk jag har i benen idag då från joggingturen igår! Så härligt.

Ska åka till pappa idag, vill vara där mer än vad jag är. Typ halva veckorna elle nåt. Skulle väl funka. 

Nä jag ska försöka pluggisch lite nu. Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Myyysaaaan

Tycker jag absolut att du ska va! :) Om du tar hit datorn din så kanske du inte blir lika uttråkad heller :D

2009-04-01 @ 16:42:14
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0