Godkväll mina damer och herrar!

Jag borde egentligen ligga i sängen och sova nu, för det var ju min plan, att börja gå och lägga mig tidigt. Men den sket sig direkt, som alla andra planer som jag nånsin får... ;P

Har suttit och pluggat affärsjuridik hela kvällen, förutom nyss då jag tog en promenad med min kära moder.

Idag hade jag prov i internationell ekonomi, och det gick SKITBRA! hurra! Sen hade jag svenska, skrev klart mitt PM och skickade in, skrev lite på talet...går inte snabbt fram det där inte. Sist men inte minst hade jag matte. Får reda på hur det gick på det provet om en vecka.

På väg hem i solen träffade jag Abdul på bussen ;D Lika söt som alltid.

Nu ska jag duscha och sedan plugga vidare. Ciaooo (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0