Självförsvar!

Nu är jag farlig må ni tro! Haha, har vart på självförsvarskurs imorse klockan 8.00-12.00. Den var riktigt bra tycker jag, lärde sig mycket man kan ha nytta av hihi ((:

Efter den blev den en tupplur i soffan när jag väntade på att pappa skulle hämta mig. Är hos han nu, har försökt plugga företagsekonomi, sjukt knasig uppgift.

Pappa har åkt iväg och köpt pizza nu, gott. Jag kommer bli fet! Jag kommer ha en tråkig kväll, vill inte gå ut för jag känner mig så deppig och då kommer det bara bli värre om jag går ut. Fast det skulle va kul att gå ut med Linnea, fast då blir det ingen förfest, direkt ut eftersom att hon har avslutning med bandylaget. Jag pallar inte det. Känns som jag bara vill gå och dö just nu. Blä.

Hoppas ni får en bättre kväll än mig! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0