Omtumlande helg.

Vilken helg... huu. Känner mig helt slut i kroppen, huvet och hjärtat. Tusentals tankar som bara snurrar runt i huvudet på mig. Men det är det iofs alltid.

I fredags var jag hos D på kvällen, kikade på hockey och film oså, mysigt vare (:

Sen på lördag morgon åkte jag hem tidigt för att fixa mig. Sagan och Peter kom och hämtade mig 13, sen åkte vi till Glada Hudik! Gick på en show med Sisela Kyle, redigt rolig var den! Sen åkte vi till hotellrummet en sväng och lämnade allt. Sen satte vi oss på en uteservering och åt å drack. Sedan gick vi till Pär, som hade fixat allt det här åt oss. Satt ute på verandan och myste och drack vin. Kom en massa trevliga människor dit, vi spelade lite spel, dansade och drack. Drack alldeles för mycket, skyller på Peter som ständigt fyllde på mitt glas....! Hemskt, vart värsta fyllot så det blev hemgång istället för utgång för mig... Pinsamt, jag vet. Förlåt Sagan! Knäppte iaf en massa bilder (som jag inte kommer ihåg att de knäpptes, såklart!).

På söndagen åkte vi hem vid 12 tiden, stannade i Njurunda för att kolla på ett hus som Sagan ev. ska köpa, jättemysigt och underbar utsikt! När jag kom hem blev det mys i soffan med lite gosaker. D kom och hämtade mig lite senare och vi åkte hem till han. Blev lite tv och djupa disskusioner. Sov 2, högst 3 timmar?

Idag hade jag naturförhör, gick döbra! Sen hade vi studentfotografering, jag såg ut som ett fetto.

Bilder från i lördags hos Pär. Syns inte alls att jag är kanon! Lovar..

     
     
     
      
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0