Jaooopp

Tjeeena alla cooola.

Idag är det torsdag, och jaaaa, skolan är så gott som slut nu. Trodde jag skulle känna som att en stor sten släppte från bröstet men nej, inte det. Vet inte vad jag känner faktist. Blandade känslor. Finns så mycket i mitt huvud nu som simmar runt. Studenten närmar sig, kommer man få nåt jobb el blir man arbetslös, kommer jag fortsätta att vara så här fet och depprimerad??? Haha, + en massa andra tanker som surrar i huvve!

Idag har jag gråtit en massa, skrattat en massa. Var på skolan i 25 minuter och fick reda på två betyg. Snackade till mig ett mvg i företagsekonomi haha (; sen fick jag vg i internationell ekonomi som väntat. Sen på kvällen var jag och mammsen på Birsta en sväng. Jag köpte en ny studentklänning, lämnade tillbaka den andra. Ska knäppa ett kort på den så ni får se hihi. Sen köpte jag en bikini, hur söt som hellst :D

Imorgon fyller min kära syster My år! <3 Då blire ferre, Mysan har planer! Tänker inte berätta om dom nu, hihi.

Godnatt med er sötnötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0