Här var det glatt!

Inte så glatt igår må jag säga men det blev bättre. Klockan 22 pratade jag med Mandakini och hon ville att jag skulle komma och festa med henne. De var en stor förfest hos Stive, Mys klasskompis för läänge sen, och det var flera stycken från den klassen där. Nästan alla tyckte jag var så himlans lik henne haha (: Var riktigt trevligt att umgås med Manda, borde ses mycket oftare tycker jag! Vid 1-tiden åkte vi in till staden. Jag, Stive och Niklas gick på Aveny och dansade lite. Åkte hem med 3.15-bussen med Stive och hans fotboja haha, som han fått av sina vänner för att han fyllt år ;D. Fick gå runt och bära på den lite under kvällen också, sjukt tung! 

Idag har det vart döfint väder men jag har inte orkar njutit av det, har bara legat idag.. Har inte pluggat någe heller, ska nog läsa lite natur ikväll iaf om jag pallar. 

OJOJ såg att klockan var typ sängdags nu... fy vad jobbigt. Jag kommer inte kunna sova ju ): 

Aja, godnatt på er. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0