Årets första!

Idag har jag vart på Tranviken med Viktoria, My, Jacke och mamma. Vi träffade på Jennifer och en till volleytjej så vi spelade lite. Sedan gick Viktoria och jag och tog vårt första dopp i havet i Sverige (: Det var rätt kallt men det isade inte!
Snart ska jag åka till pappa för födelsedagsmiddag för Mysan som fyllde år i fredags (: Grillat blir det såklart!

I fredags firade vi Mysan. Jag, My och Jacke satt på nedsidan av huset i solen och drack å spelade kubb! Sedan när pappsen kom hem så grillade vi. Senare så hämtade Narki oss också åkte vi till Vindhem där en massa kompisar till Jacke var. Vi åkte båt hem, så härligt! Vart en trevlig kväll (:

Igår var jag på fest hos Emil. Vi var sju pers, riktigt trevligt. Men började må dåligt så jag åkte hem vid halv 1...

Nu ska jag duscha och fixa till mig! Pussi pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0