4 juni

Dagen började bra men slutade skit.... Åkte till stan klockan 12, köpte skor och fixade annat. Sedan har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Pappa har varit här ikväll och försökt fick internet till min bärbara... Det krånglar som fan, behöver en expert, Emil??? ;D

Nu är jag så sjukt less och gråtfärdig. En viss person har fått mig på fall. Och jag kommer antagligen snart att falla, och då faller jag hårt. Vet inte vart jag ska ta vägen nånstans. Om jag förlorar dig vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag lägga mig och läsa, försöka att inte tänka så mycket. Hoppas att detta bara är en dröm och att jag vaknar upp snart.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört att den där Emil inte kan så mycket igentligen om nått. Speciellt inte internet! :O



// Inte Emil ^o)

2009-06-05 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0