Onsdag.

Har vart en riktigt bra och givande dag.

Hade en skön sovmorgon, började 10.40 med internationell ekonomi, då Jenny och jag hade en redovisning om Industriella revolutionen, gick riktigt fint trots att jag hatar muntliga redovisningar.
Sedan hade vi svenska då vi spelade teater, Sagan om prinsessan på ärten, där jag var berättare, vart väldigt kul:)
Sist men inte minst hade vi matte, blää.

Åkte hem med kvar i 5 bussen. Åt kassler med annanas, hur gott som hellst. Sen bar det av till birsta där jag lämnade in min mobil på elgiganten som har alla möjliga fel! Sen köpte jag och mamma hårfärg, ska fixa det imorn på varandra tror jag:)

Träning 18.40 - 21.00. Gick rätt bra, men Jonny var på mig som satan för att jag inte backade ut ordentligt i ansatsen, men han hade rätt, direkt när jag började med det fick jag till världens smaschar! haha.

Kom precis hem, ska väl hoppa in i duschen nu och sedan sova, kanske plugga lite om jag orkar.

Fick ett fint mail idag, lite man kanske borde tänka på. Skriver det i ett nytt inlägg. Puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0