Det dunkar...

...i mitt huvud... jag som aldrig haft ont i huvet i hela mitt liv. Och feber har jag, svettas och fryser om vartannat. Och det rinner ur min näsa....

Åndå lyckades jag ta mig till skolan, 2 gånger dessutom! Matte 08.30, åkte hem efter den och tillbaks till 12.20 när filosofin började. Men det blir ingen match för mig imorgon :( jag som sett fram emot den. Men jag har mycket jag måste plugga, naturprov på måndag och måste skriva vad jag ska säga på svenskseminariumet på onsdag, inte för att jag tror att jag kommer orka med något av det..

Mamma ska ut ikväll på stadshuset, Maria (syster) kommer till mig en sväng kl 20, sen ska hon till Linda. Jag har hellst bara lust att ligga i soffan och titta på en film el två. Men det blir nog trevligt med sällskap också.

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0