0-3...

Ja vi förlorade idag i Vansbro med 0-3, jag åkte ju inte för att jag hade feber.. väldigt tråkigt då vi låg så bra till i serie, nu åkte vi antagligen ner till fjärde plats.

Idag mår jag bättre iaf, inte lika hög feber som igår. Har fått lite gjort idag, har skrivit klart hela svenskauppgiften:) Ganska stolt är jag. Men jag har naturprov på måndag, över ett ganska stort kapitel som handlar om genetik och genteknink, och jag har inte läst någonting!

Pappsen ringde idag och sa att han skulle boka tågbiljetterna till och från Stockholm idag:)  Han, Britta och några golfpolare ska spendera hela april i Spanien och jag och Wille (Brittas son) ska få åka ner en vecka under påsklovet. Jag längtar så mycket, ska bli helt underbart!

Såg att huset vi bodde i förut var till salu nu, saknar att bo i hus sjukt mycket, speciellt på sommaren såklart.
 

Nu ska jag få i mig lite föda. Mysig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0