Plugg och träning!

Hejhopp. Allt bra med er?

Med mig är det fint! Hade en jobbig natt bara, grät typ halva natten, vet inte varför. Mina ögon var helt uppsvullna när jag vaknade. Sen drömde jag massa skumma saker som jag trodde var sanna när jag vaknade. Ganska jobbigt.

Har aldrig haft problem med min astma förutom när jag tränat, därför jag har trott att det var ansträngningsastma som det så fint heter. Men nu märkar jag av den lite då och då, fastän jag inte tränar! Mycket beror nog på att det har varit så kallt nu ett tag, då blir det svårare att andas. Men ibland blir det när jag är inne också.. Vet inte vad det beror på.

Imorn har jag affärsjuridikprov, har inte pluggat så mycket, har inte orkat. Får hoppas att det går bra ändå! Men jag måste träna idag, lovade Jonny det (våran tränare). Vi har ju match på torsdag och lördag. Sen hade vi ju match igår också, ganska tufft när jag också har 3 prov denna vecka. Men det är samtidigt skönt att ha saker att göra hela tiden så man slipper tänka så mycket, vilket jag är expert på. Men det är bra att han sätter lite fart på mig, haha, kan jag behöva, har kännt mig så trött på sistone, ganska ovanligt när det gäller mig, vill alltid ha saker att göra.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite till! Trevlig kväll på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0