Tisdag.

Godmorgon alla sömntutor!

Jag brukar egentligen kliva upp om 5 minuter, alltså 7.30, på tisdagar. Men jag har varit uppe i en och en halv timme redan och pluggat och fikat :) Visst är jag duktig, hihi.
Jag har som sagt prov idag, kl 10.10. Känner mig inte allt för förberedd, men jag ska nog hinna bli det. Jag har ingen vidare studieteknik, haha, läser på några timmar innan provet. Funkar för mig i alla fall :P

Idag funderar jag på att åka till pappa antingen efter skolan eller lite senare. Så att han kan hjälpa mig med internationell ekonomi som jag har prov i imorgon. Kom på att jag ska jobba på hockeyn imorgon också, men samtidigt är det träning. Ska se om Maria kan få med sig Anders istället för mig så att jag kan träna, känns faktist viktigare.



Igår kollade jag på ett program om denna tjej (Louise Redknapp), som på 30 dagar skulle gå ner från storlek 36 till storlek 32 (American size zero). Hon gjorde detta program för att informera hur farligt det verkligen är att gå ner så mycket i vikt så pass snabbt. Jag tyckte programmet fyllde sitt syfte, det var hemskt att se! Huu.

Nu ska jag plugga vidare och göra mig klar inför denna skoldag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0