Tröttis.

Jag är så trött, så trött. När jag kom hem åt jag och sedan deckade jag i soffan, har sovit ett tag nu. Mycket skönt. Har vart en jobbig dag, fastän jag inte gjort nåt jobbig.. Jag vet inte, allt känns så jobbigt just nu.

Fick MVG på naturprovet! Helt otroligt, jag som knappt hade pluggat nåt, kändes helt underbart. Och han sa att jag kommer få mvg i betyg om jag inte klantar mig stort i sista momentet vi ska göra, som är fysiologi. Då blev jag jätteglad, haha. 

En sak som jag ser fram emot ikväll, det är att kolla på: du är vad du äter. Sen ska jag nog packa, åker ju till Gävle imorgon efter skolan. Mormor fyller år på lördag. Annars ska jag nog inte göra mycket mer ikväll, alldeles för trött.

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0