Torsdag.

Känns som det var länge sen jag skrev, men har haft fullt upp...

På kvällen i tisdags var jag hos pappa och pluggade internationell ekonomi, och provet på onsdagen gick åt....

Igår gick jag i skolan till halv 5, sen åkte jag hem och åt, sen träning. Sen låg jag och pluggade lite filosofi i sängen tills jag somnade.

Idag har jag två lektioner och ett lååångt hål emellan dem, där tänkte jag nog sitta på biblan och plugga filosofi eftersom jag inte kommer hinna med så mycket av det på kvällen eftersom jag har match.

Volleyboll, Sundsvall - Härnösand, kl 19.00 på Nackstaskolans sporthall, be there ;)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ska du spela match eller döma?

2009-02-26 @ 08:36:43
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0