Torsdag.

Har vart en konstig torsdag. Började med en riktigt lång morgon! Kändes som att tiden stod stilla, jag hann med allt möjligt som jag aldrig brukar hinna. Hann byta kläder några gånger, hann dansa, hann plugga. m.m. m.m.
Men! När jag var påväg mot bussen, hade precis öppnat porten till lägenheten och gått ut, då kom jag på att jag hade glömt att sätta på mig en bh! hahaha. Men jag skulle aldrig hunnit springa upp och sätta på mig en, så det blev en bh-lös dag, Hoppas ingen märkte nåt ;) hihi.

Provet gick hur bra som hellst! Var nervös, men känns skönt att det är avklarat nu. Sen gick jag på stan en sväng, hittade massa kläder som jag vill ha men som jag inte har råd att köpa just nu. Får bli senare.

Gick tillbaka till affärsjuridiken, och för en gångs skull så var jag pigg på den lektionen! Det är inte ofta jag kan hålla ögonen öppna på hennes lektioner vill jag lova!

Sen när jag gick till bussen fick jag ett sms av Emil, han hade tråkigt och sa att han kunde skjutsa hem mig, väldigt snällt tycker jag :).

När jag kom hem åt vi mat. Sen gick jag och mamma till alnöbadet och simmade. Det konstiga var att jag tyckte inte att det var ett dugg jobbigt. Simmade 50 längder. Ganska stolt :)

När vi kom hem färgade vi håret på varandra! Har en handuk i håret för tillfället, ska snart ta ur den och se hur det vart.

Har ni haft en trevlig dag?

Nu ska jag plugga filosofi! Hörs! Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0