Tisdag.

Har pluggat på ganska bra idag iaf, är nästan klar med projektarbetet. Och håller på att skriva en sammanfattning om marknadsföringen, men det är apmånga sidor så det kommer ta tid!

Mamsen och jag blev bjudna till Maria och Anders på tacos, var typ hur gott som hellst. Sen kom pappa och hämtade mig där. Ska sova där inatt. Träffa My och Jacke som är hemma nu några dagar till, sen åker han tillbaka till Afganistan.
Jag och My gick en sväng med Bosse för att köpa kaffe på Kubenbadet. Var värsta snälla killen där, de sålde egentligen inte kaffe men han tog fram ett paket ur förådet ändå och han sålde det för en tjuga! Det tyckte vi var väldans gulligt :)
Sen har vi suttit och kollat på hockey, Timrå - Djurgården (heja Djurgården!). Men det får man hålla tyst om här då alla är Timråfans... suck. Och ätit choklad har jag! Det är som en drog för mig nu, ingen bra drog då jag håller på att bli fet. Men jag kan inte låta bli, hihi!

Jag orkar inte plugga mer nu! Provet kommer inte gå bra, men jag orkar inte tänka just nu. Snälla Gud, ge mig kraft!

Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0