Stackars mamma, haha.

Hejhopp!

Kom precis hem från vår lilla islada. Sundsvall vann med 3-2, (tror jag). Vet inte riktigt om det var en bra match, jag är inte så bra på att koncentrera mig på hockeyn längre har jag märkt. Jag och Maria har märkt att det är rätt skönt att sitta på vårt lilla "kontor" istället, hehe. Träffade D och K också. Ganska trevligt tills dom sprang ifrån mig!

Glömde att berätta om mitt utbrott igår, hahaha. När jag kom hem från sporthallen var jag så arg (vet inte varför). Mamma såg att jag var det så hon sa att jag skulle slå på något! Jag bestämde mig snabbt för att slå på det som stog närmast mig, vilket var en ytterklädshängare med massa kläder på. Jag slog till så hårt att den föll pladask ner i golvet! Men min ilska försvann inte ändå! Så sen blev det krig mot mamsen, haha, jag tycker synd om henne som måste stå ut med mig ;D Det blev några varv springandes i lägenheten! Vilken syn alltså, mitt i natten dessutom.

Måste bara säga att Veronica Maggio är sjukt bra. En bra låt med henne, Måndagsbarn.



Ha en fin kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0