Sol Sol Sol

Ja, helt underbart väder! Tänk vad lite sol kan pigga upp humöret. Satt bara och njöt när jag åkte hem med bussen med solen i ansiktet:)

Naturprovet avklarat, jag satt ensam kvar till slutet som vanligt haha. Men jag tror det gick rätt bra iaf, kändes så. Sen åkte jag hem, jag har ju trots allt feber, men det var väl framförallt för att vi bara hade en lektion på eftermiddagen. Tro inte att jag är en skolkare nu! haha, för det är jag absolut inte. Tror jag har skolkat en gång i hela mitt liv! Så de så;)

Tänkte bjuda på lite soliga bilder:)

   
Rinna (Mjölby) med Therese.

     
Beach vid sjukhuset.


Maja och jag spelade USM i Beachvolleyboll.

   
Nestea Swedish Beach Tour i Sundsvall.

 
Turkiet.

 
Midsommar hos Björn.

     
 

Bulgarien, Sunny Beach.

   
Klassen.

Vilka minnen detta väcker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0