Skola.

Sitter på skolan och skriver... har trööökigt. Haft internationell ekonomi. Svenskan börjar 12.55, då ska Vera och jag fortsätta skriva på redovisningen om teckenspråk. Sen har vi lite klasstid och sen matte. Slutar 16.30. Jag kommer dö innan denna dag är över! Kommer stressa ihjäl mig hem, där jag ska fortsätta plugga marknadsföring som jag har prov i imorgon. Jag har tagit mig igenom två kapitel och har två kvar. Sen har jag läxa i affärsjuridik tills imorgon dessutom! Huu, jag ger upp!

Har jag inget roligt att berätta? .... Nej jag tror faktist inte det. Det enda jag tänker på nu för tiden är plugg, stress, plugg och åter plugg. Fint liv! Hah! Fast en liten pojk finns ju också med på ett hörn i min hjärna, hihi.

Nä, nu ska jag återgå till mitt stressande! Ha en mysig dag gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0