Plugghästen även kallad.

Vart inga våfflor för mig igår, men vi gör ett nytt försök idag! Btw, Adam, varför skriva Kristian om det var du som skrev? :P

Träningen igår var helt okej, man fick svettas lite iaf, det var bra övningar också. Bra jobbat Bella!

Idag är jag ledig från skolan eftersom det är noliamässan och jag behöver inte gå eftersom jag inte har något UF-företag. Istället ska jag vara hemma och plugga förhoppningsvis. Har inte orkat satt igång bara, hihi. Har vart nere i vårat solarium istället, jag måste väl börja jobba på brännan nu så jag har lite färg när jag åker till Spanien!

Plugg: Ska försöka skriva klart projektarbetet.
            Ska läsa marknadsföring vilket jag har prov i på torsdag.
            Göra uppgifterna i affärsjuridiken och internationell ekonomi.
            Göra en sammanfattning av filosofin.

Skulle vara skönt att hinna med allt det idag, men det finns inte en chans!
 
Ni märker ju vilken kulig dag jag har framför mig! Puss puss, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0