I am free!

Oh yeah, oh yeah ... (; Hah, nu är det äntligen sportlov, jag bara känner hur stressen försvinner ur kroppen, åtminstone för en vecka (:

Idag är det fredag, vad göra? Jag ska nog bara slöa hemma ikväll om inte någon har något annat förslag?, har match borta i Sätra (Gävle) imorgon. Då blir det ännu mer spö! Vi ska spöa dom alltså, såklart, dahhh (;
Snälla nån kan väl få mig att göra något, Emil ville ju få med mig och fira Johanna som fyller år, Linus tjej, men dom ska ju ut sen, och jag känner inte att jag orkar gå ut nykter, haha.

Är en film ikväll iaf med Vin Diesel, The Pacifier heter den, tror inte jag kan motstå att se den, hah!


Ni kanske förstår varför (; Hihi.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0