Helgen.

Fredagen vart riktigt kul, vi var hemma hos pappa på kvällen och åt tacos, spelade kort, drack och hade trevligt. Vi åkte sedan till Slingan där de hade haft en "grabbmiddag", sedan tog jag, My, Jacke och Slingan vi en taxi ner till stadshuset. Vi dansade och hade skoj :) Sen kom D och hans kompisar dit, sov hos honom. Kanske drack aningen för mycket, finns någon minneslucka här och där, haha, men det var en trevlig och mysig kväll iaf!

På lördagen blev det ett mysigt uppvaknande. Men var tvungen att åka hem till pappa och byta kläder för jag skulle funktionera på en volleymatch kl 14, och ville inte riktigt ha klänning på mig då. Träffade Laurence på matchen, alltid trevligt att träffa honom! Efter matchen, som de vann med 3-0, åkte jag hem och la mig och sov i 3 timmar, mådde så sjukt dåligt med huvudvärk och ont i magen. Men det gick över på kvällen. Sen myste jag och mamma med fondue och melodifestivalen. Sen gick vi och lade oss.

Idag klev jag upp kl 07.30 eftersom vi hade match i Hudik kl 12. Vi vann med 3-0 i set! Så sjukt kul, första matchen vi vinner så stort. Sen åkte vi till McDonald´s och åt, kom precis hem. Nu är jag så trött och slö, vill gå och lägga mig, men jag måste nog plugga.. Tog ledigt imorn för att jag måste plugga också eftersom det är friluftsdag, vilken jag inte orkar gå på, mycket onödigt!

Har ni haft en trevlig helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0