Helg i Gävle.

Helgen var riktigt mysig och trevlig faktist! När vi kom fram till mormor åt vi mat och kollade lite på tv. Gjorde inte så mycket mer.

På lördagen fyllde mormor år, 77 bast! Ganska tufft kan jag tycka! Hon fick presenter oså. Sen åkte jag, mamma och moster Ingmari ner på stan och kikade runt lite, jag hittade en görsnygg klänning på Indiska för 75 kr! Riktigt kap. Och dom hittade lite saker på rean också. Sen på kvällen åt vi en jättegod middag, och tårta och kollade på melodifestivalen. Drack lite bubbel också, och vi bestämde oss för att gå ut. Så blev det, dom gick på Mingel och bar och jag träffade Christoffer och hans kompisar och vi gick på Hang loose. Jävulskt coolt ställe! Christoffer verkade ju känna alla i Gävle, hann inte gå en meter utan att det var någon han kände. Han kände även alla bartenders som bjöd på en massa, hihi. Var en trevlig kväll. Tog sedan 2.20 bussen hem till mormor.

På söndagen hann vi inte med så mycket, åt lite innan vi åkte. Satt på Waynes ett tag innan tåget gick.

Idag har det vart en vanlig skoldag, väldigt tråkig, haha. Ska snart iväg och träna, har verkligen inte lust eller ork. Men jag vill svettas lite nu! Få bort fettvalkarna hahaha.

Snart kommer Viktoria hit en sväng innan träningen, ska fixa till mig. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Www.cwikstrom-

2009-02-10 @ 01:13:23
Postat av: wikström

vart lite fel nyss. Ja visst hade vi kul av det jag kommer ihåg :D haha, dom kanske inte skulle ha bjudit på en massa starka saker ;)

2009-02-10 @ 01:14:58
URL: http://cwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0